Lär känna oss!

Bevace grundades år 2011 av Joel Tukiainen som är VD på Bevace. Joel har arbetat med webbproduktion och digital marknadsföring i över 5 år på flera olika företag och studerat Digital Strategi på Hyper Island. Joel driver idag webbyrån Bevace med målsättningen att fungera som en fullservice webbyrå inom design, teknik och strategi. Det innebär att vi kan kan erbjuda er hjälp att nå en framgångsrik onlinenärvaro genom att dels bygga och sköta om er webbplats och dels arbeta med er digitala marknadsföring.

Idag sitter vi på Stationsallén 2 i Norrviken, Sollentuna, norr om Stockholm. Vi har utmärkt oss genom att leverera snygg design, ren kod och knivskarp strategi för snart hundra nöjda kunder. Vi har valt att specialisera oss inom WordPress utveckling där vi levererar Mobil & SEO optimerade webbplatser till marknadens bästa priser. Vi hjälper er att nå en framgångsrik onlinenärvaro med ett komplett utbud av tjänster omfattande webbutveckling, grafisk design, sökordsannonsering (SEM / Google AdWords) och sökmotoroptimering (SEO). 

Marknadens bästa priser

Vi är en liten personlig webbyrå i Stockholm där kundrelationen väger tungt. Vi vill ta hand om hela er synlighet online.
Med snart hundra nöjda kunder och utvecklade WordPress-sajter har vi den kompetens som krävs för att leverera kvalité mot deadline, varje gång.

Vill du veta mer om oss eller boka ett möte? Kontakta Fredrica, projektledare, på fredrica.wallenborg@bevace.se / 076 860 60 35

Vi på Bevace

joel tukiainen

Joel Tukiainen
CEO & Head of Production
joel.tukiainen@bevace.se
+46737570084

fredrica wallenborg

Fredrica Wallenborg
Project Manager
fredrica.wallenborg@bevace.se
+46768606035

Peter Ottosson

Peter Ottosson
Sales Manager & New Biz
peter.ottosson@bevace.se

 
Offertförfrågan!

Senaste från vår blogg

Konsekvenserna av att inte satsa på Sökmotoroptimering (SEO)

Alexander Bard har tidigare gått ut och och som konsult rådgivit Volkswagen om att de inte bör satsa på sökordsoptimering (Källa: SVD). Ett ganska vågat uttalande som jag tolkar som att Bard inte riktigt förstår konsekvenserna av att inte satsa på SEO. Sök

Google Analytics Guide For Beginners

Google Analytics is definitely the industry standard when it comes to digital analytics and analysing online (and offline) behaviour. Over 10 million websites use GA (Google Analytics) to review their statistics. It's free and people from all skill levels can use it relatively easy. This is my "beginners introduction" to Google Analytics, starting with basics and then digging in a little more i

Google Adwords (PPC) For Beginners

In this article I will teach you the fundamentals of Pay Per Click digital advertising. We will mostly be looking into the flagship product of Google called Adwords.  About 96% of Googles revenue is generated through search advertising which is directly connected to Google Adwords. This product is extremely important especially for small business owners who relay all their marketing on

Konverteringsoptimering och året 2013 inom SEO

Kvällens blogginlägg kommer att handla om konvertering, analys och generella nyheter inom sökbranchen för året. Konverterar er hemsida tillräckligt bra? Får ni ut bästa möjliga ROI? Har ni satt upp tydliga Google Analytics mål och mätningar? Detta är några utav de frågeställningar som vi kommer att ge tips på. Konverteringsgraden brukar skrivas procentuellt ut